Korzystanie z serwisu
UWAGA!!! SKLEP PROWADZI SPRZEDAŻ WYSYŁKOWĄ!!!
NIE PROWADZIMY SPRZEDAŻY NA MIEJSCU NA UL. BOHATERÓW KATYNIA 48/53. PRZY ZAMAWIANIU WIĘKSZYCH ILOŚCI JEST MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY PO UPRZEDNIM UMÓWIENIU SIĘ TELEFONICZNYM 691-322-913
Sklep internatowy BIELIZNASHOP.PL znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.bieliznashop.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. Jest własnością firmy 'Mariusz Wilk P.B.H. BUD-MAR' z siedzibą przy ul. Bohaterów Katynia 48/53 w Częstochowie. Firma zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców przez Urząd Miasta Częstochowa pod numerem REGON 152145226 oraz NIP 573-114-25-56.
Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym bieliznashop.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).
Złożenie zamówienia w sklepie bieliznashop.pl oznacza zaakceptowanie wszystkich warunków sprzedaży
Procedura składania i realizacji zamówień
Sklep internetowy bieliznashop.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu na terenie Polski i Unii Europejskiej
Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie, gdy sklep otrzyma
e-mail od klienta z potwierdzeniem lub wpłatą na konto bankowe.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15 00, w soboty oraz w niedziele i święta realizowane będą kolejnego dnia roboczego.
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać zamówienie
e-mailem. P.B.H. BUD-MAR zastrzega sobie prawo do dodatkowego potwierdzenia.
Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Faktura-paragon w formie drukowanej jest wystawiany i dołączany do przesyłki.
Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je P.B.H. BUD-MAR opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na P.B.H. BUD-MAR .
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych. Wydłużenie realizacji zamówienia może być spowodowane brakiem towaru lub odpowiedniego rozmiaru / koloru w magazynie,
W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających czasowo lub całkowicie przystąpienie do realizacji złożonego zamówienia, firma P.B.H. BUD-MAR - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić zamawiającego.
W sytuacji, gdy wystąpi brak tylko części towarów z zamówienia to na Państwa życzenie wysyłamy aktualnie dostępny towar lub realizujemy całe zamówienie w terminie późniejszym - oczywiście za zgodą Państwa - po obowiązujących kosztach wysyłek umieszczonych w zakładce "Płatność i dostawa"
Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy wybranego podczas składania zamówienia Dostawcy: Poczta Polska (2-5 dni roboczych).
Potwierdzenie zamówienia przychodzi wraz z każdym statusem (potwierdzone, zapłacone, wysłane) na adres e-mail składającego zamówienie. Przy wyborze płatności przelewem po otrzymaniu z banku potwierdzenia o wpływie pieniędzy, zamówienie zostanie wysłane od Państwa
Sklep bieliznashop.pl ostrzega, iż produkty w rzeczywistości mogą nieznacznie różnić się od prezentowanych zdjęć, dokonujemy wszelkich starań aby przedstawione na zdjęciach produkty w jak najmniejszym stopniu odbiegały od ich rzeczywistego wyglądu.
Przy wyborze formy płatności przelewem pieniądze należy przelać na konto:
BRE Bank S.A. z siedzibą w Warszawie - mBank
Numer Rachunku : 36 1140 2004 0000 3102 7458 1640
P.B.H. BUD-MAR
ul. Bohaterów Katynia 48/53
Częstochowa 42-200
W tytule przelewu proszę podać tylko numer zamówienia
Firma P.B.H. BUD -MAR zastrzega sobie prawo do gromadzenia i przetwarzania danych osobowych użytkowników w celu realizacji zamówień i informowania o ich przebiegu. Firma P.B.H BUD-MAR jest jedynym dysponentem zebranych danych osobowych. Podane przez użytkownika, podczas rejestracji dane są wykorzystywane jedynie na użytek wewnętrzny sklepu w celach indentyfikacyjnych i nie będą udostępniane osobom trzecim. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r " O ochronie danych osobowych" Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania
Firma zatrzega sobie prawo do aktualizacji cen i oferty bez powiadamiania klienta
Reklamacje
W przypadku, gdy przesyłka nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera, listonosza lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując przesyłki.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Towary uszkodzone fabrycznie lub wadliwe są objęte gwarancją producenta.
Reklamowany towar musi być czysty .
Do odsyłanego towaru należy dołączyć krótki opis wady oraz dowód sprzedaży (paragon lub fv).
Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje nie uwzględnienie reklamacji towaru i jego odesłanie na koszt klienta.
Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść klienta, sklep ponosi koszty wysłania nowego towaru do klienta oraz zwraca koszty wysyłki do nas. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.
Do wad fizycznych nie zalicza się różnic w wyglądzie. Kolory i wykończenia towarów prezentowanych w ofercie sklepu mogą nieznacznie różnić się od wyglądu artykułu w rzeczywistości. Może wynikać to ze stosowanych technik fotograficznych, zastosowania innych technologii przez producenta lub ustawień parametrów monitora.
Zwroty, wymiana
Zgodnie z obowiązującym prawem art.27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumentów Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, moze w terminie 14dni odstąpić od niej bez podania przyczyny oraz bez ponosenia kosztów z wyjątekiem określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. Formularz odstąpienia od umowy oraz wymienione zapisy ustawy znajdą Państwo >tutaj<.
Zwrot, wymiana dotyczy towarów nieużywanych, czystych, posiadających metki, oryginalne, nienaruszone pudełko i inne elementy, które posiadał w momencie sprzedaży.
Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód sprzedaży (paragon lub fv) oraz zaznaczyć, że jest to zwrot lub wymiana.
Brak spełnienia powyższych warunków spowoduje nie uwzględnienie zwrotu, wymiany i jego odesłanie na koszt klienta.
Koszt przesyłki zwracanego, wymienianego towaru pokrywa klient.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
Jeżeli na wskutek niedbałego zapakowania odsyłanego towaru zostanie on zniszczony lub uszkodzony w czasie transportu, sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody.
Przy wymianie ewentualne różnice w cenie towaru będą uwzględnione.
Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep pokrywa sprzedawca.
Zwroty, wymiany, reklamacje prosimy wysyłać na adres:
P.B.H. BUD-MAR
Bohaterów Katynia 48/53
42-200 Częstochowa